Predictors

Searching ENSL predictors / know teams in a divison / PM me

Searching ENSL referee's / PM me (stewy)
sherpa on 07 April 06 18:50

Comments

382

Hu Nephotep | New Team

looking for pcw / have server / PM me

7 April 2006, 19:06

81

Gb lump

/q Nephotep pcw mate?

7 April 2006, 19:18

Noavatar

Eu GuiZ

/msg GuiZ.is watching YOU !

7 April 2006, 21:23

45

Jp aA

less bs spam plz

7 April 2006, 23:44

Noavatar

Gb Hickz

I predict NS will die!"£$!

8 April 2006, 00:02

Noavatar

Fi Iots | el'pheer

i smell like honey

8 April 2006, 00:35

45

Jp aA

that's obvious hickz.

8 April 2006, 05:04

Noavatar

Fr NellA

English sux ;>

8 April 2006, 10:34

286

Ie qin

can merc

8 April 2006, 18:08

18

Gb mu

.j

8 April 2006, 18:24

Noavatar

Az Skyice

Heras: i hope no die like lerk =)




lol WTF

8 April 2006, 18:33

15

Vi frG | TROLLS

yes lets make fun of people that cant speak english properly. :/

8 April 2006, 20:02

Noavatar

Fi Iots | el'pheer

yeah lololo @ frG lolololololo

9 April 2006, 00:56

15

Vi frG | TROLLS

:)

9 April 2006, 01:26

Noavatar

Fi Iots | el'pheer

hey youre supposed to rage mister

9 April 2006, 01:41

Noavatar

Fi weezer

By Skyice (pf_), on 08/04/2006 @ 15:33
Heras: i hope no die like lerk =)

lol WTF

i reckon anyone who remembers skyice's any of skyice's posts would consider the above 'pretty fucking ironic'. :p

9 April 2006, 03:55

Noavatar

Fi weezer

i swear that typo was not there when i hit post

9 April 2006, 03:55

Noavatar

Fi Iots | el'pheer

rofl yeah right

9 April 2006, 03:57

15

Vi frG | TROLLS

:)

9 April 2006, 04:17

Noavatar

Az cheeZ

gg div 3.

9 April 2006, 04:59

Noavatar

Se tjo

spam spam spam

9 April 2006, 05:42

Noavatar

Se tjo

Actually, gg two two-map matches per week rather.

9 April 2006, 05:43

Noavatar

Az anderval

complain more

9 April 2006, 17:07

Noavatar

Az anderval

though it sucks :<

9 April 2006, 17:07

174

Gb d-

WHAT?!

9 April 2006, 17:40

15

Vi frG | TROLLS

i think the reason why the eu ns scene is pretty active right now is because of this.

9 April 2006, 18:47

Noavatar

Se tjo

Except for division 3?!

9 April 2006, 19:41

81

Gb lump

those clans are more active than they usually are.

10 April 2006, 04:11

81

Gb lump

every prem match so far has been 4-0. lol

10 April 2006, 06:35

97

Gb csm

division 3 is just a little slow thats all :(

10 April 2006, 19:54

New Comment
Please log in or register to post comments.