Next Weeks Maps

Just a quick post- ns_mineshaft will not be played next week, as was originially scheduled. Due to its bugs, it will be replaced by ns_eclipse.
sherpa on 10 November 05 14:07

Comments

Noavatar

Fi narimer | Saunamen

THANK GOD

10 November 2005, 14:37

45

Jp aA

COOL : )

10 November 2005, 15:24

Noavatar

Ch email

ha

10 November 2005, 16:14

Noavatar

De vara

lol common sense is still alive !!

WELL DONE

10 November 2005, 16:16

113

De bp

gg

10 November 2005, 17:06

674

Pl Elvisq | Team Four

argh maybe change orbital for metal? ;]

10 November 2005, 17:31

176

Fi jiriki | old people

Yay, I knew you would come to your senses. :)

10 November 2005, 18:04

Noavatar

Uk sherpa | cisequaltothree

Although I'm not a fan of metal (no real issues with it- it just looks really dull) it will remain in.

n1 Mike for deciding to kill mineshaft, btw.

Now if y'all could bring me the head of the person who spammed the mineshaft-vote link on IRC, I'd be much obliged.

10 November 2005, 18:34

45

Jp aA

orbital ftw! -_-

10 November 2005, 18:40

Noavatar

Fi weezer

remember the first time you played orbital, dragon? =)

10 November 2005, 18:49

45

Jp aA

yeah it was in nsi or cal :D.

10 November 2005, 22:17

11

Jp TrC | Exertus

sucks,

mineshaft pwns you

11 November 2005, 09:36

609

Hu KeePeR | Two Team Squad

ns 3.1 ???

11 November 2005, 09:50

Noavatar

Fr SheamZ

change orbital plz :s

11 November 2005, 12:09

Noavatar

Se C11H17NO3

nothing wrong with orbital, nothing on the other hand...

uh that sentence looks screwed up because of nothing :/

11 November 2005, 12:20

Noavatar

Az cream

hehe sherpa that vote got restarted and fixed tbh

12 November 2005, 21:16

Noavatar

Fi weezer

that vote shouldve never happened

16 November 2005, 20:37

New Comment
Please log in or register to post comments.