NightCup Delayed

Hey guys,

Sorry for those who wanted to play the nightcup this weekend. But the ENSL team decided for maximum performance and to have a half decent cup - we have prolounged the signups for another week until we have atleast 8.

For teams that have not already signed up - nip over to the forum and add your team. Sorry for any inconveniance.

GibbZ
GibbZ on 22 September 07 23:16

Comments

1254

Ie Prefix | Anonym Anti Anti A.

NS really is dead :'(

23 September 2007, 06:24

81

Gb lump

No1 will recruit me :'(

23 September 2007, 06:52

Noavatar

De gobot | Stray Dogs

me too :X ^^

23 September 2007, 15:32

Noavatar

Ie Admirable | coolclan

I think I'll make a clan called "No Lumps Allowed"

:D

23 September 2007, 19:25

Noavatar

De gobot | Stray Dogs

lol xD

23 September 2007, 20:01

Noavatar

Uk sherpa | cisequaltothree

"maximum performance"

personally, i prefer ribbed

23 September 2007, 21:19

81

Gb lump

for the ladies pleasure? What a load of cack

23 September 2007, 22:47

187

De alza

dead!

23 September 2007, 22:51

Noavatar

No Fana | Archaea

Haha, if you think ENSL is dead, go take a look at ANSL. They have four teams "competing".

23 September 2007, 22:58

Noavatar

Ie Admirable | coolclan

You know I - thug em, fuck em, love em, leave em
Cause I don't fuckin need em
Take em out the hood, keep em lookin good
But I don't fuckin feed em
First time they fuss I'm breezin
Talkin bout, "What's the reasons?"
I'm a pimp in every sense of the word, bitch
Better trust than believe em
In the cut where I keep em
til I need a nut, til I need to beat the guts
Then it's, beep beep and I'm pickin em up
Let em play with the dick in the truck
Many chicks wanna put Jigga fist in cuffs
Divorce him and split his bucks
Just because you got good head, I'ma break bread
so you can be livin it up? Shit I..
parts with nothin, y'all be frontin
Me give my heart to a woman?
Not for nothin, never happen
I'll be forever mackin
Heart cold as assassins, I got no passion
I got no patience
And I hate waitin..
Hoe get yo' ass in
And let's RI-I-I-I-I-IDE.. check em out now
RI-I-I-I-I-IDE, yeah
And let's RI-I-I-I-I-IDE.. check em out now
RI-I-I-I-I-IDE, yeah

23 September 2007, 23:08

203

Fi dugi

wha

24 September 2007, 00:16

Noavatar

Eu sd

"Haha, if you think ENSL is dead, go take a look at ANSL. They have four teams "competing"."

To be fair, there are 4 ANSL veteran teams, but like 4-6 open teams as well.

24 September 2007, 11:05

774

Nl Arj | Ant

Invite american teams for ENSL and fix the standard time on sunday morning. Or.. go for 'pool' (no clans but pool of players) season.

24 September 2007, 15:26

774

Nl Arj | Ant

Hmm.. there's more finnish then non-finnish in the next nightcup.......

24 September 2007, 15:32

203

Fi dugi

I count as a finnish aswell.

24 September 2007, 20:14

45

Jp aA

I think I'll make a clan called "No Lumps Allowed"


lump = drunk bum in polish

24 September 2007, 23:17

1254

Ie Prefix | Anonym Anti Anti A.

i think we need a gather cup - not another dead season :P

25 September 2007, 05:15

81

Gb lump

who'd join your team tho olaf? :P

25 September 2007, 05:44

Noavatar

Ie Admirable | coolclan

LOLaf

25 September 2007, 06:52

Noavatar

Za Tweadle

it'd be like a temp agency

25 September 2007, 22:08

Noavatar

Az kg

or a prostitution ring but with mercs and game addicts of ns, "I NEED A HOOKER (MERC) TO GET MY FIX!" said MP, "il be your bitch" said Zamma

26 September 2007, 02:57

Noavatar

Ie Admirable | coolclan

Zamma's throbbing weapon pulsated with an raw heat as he forced is way into MP's Priavte Quarters.

"Oh you British boys come well equipt!" gushed MP

Zamma slipped snugly into position, and MP reciprocated with an oooh of relief.

/ready

26 September 2007, 07:42

Noavatar

Sl GibbZ | 9L

ROFL. I actuallyed laughed. But seriously - learn to spell james :p

26 September 2007, 12:31

81

Gb lump

stop reading romantic novels jim

26 September 2007, 15:33

966

Gb Jimmis

NS IS DEAD

27 September 2007, 15:47

Noavatar

Ie Admirable | coolclan

YEAH YOU ATE IT FATTY!

27 September 2007, 16:06

176

Fi jiriki | old people

This is not really dramatic, nsnc6 and nsnc7 signups were open for two weeks too, iirc.

27 September 2007, 20:36

Noavatar

Sl GibbZ | 9L

Actually the inter-season of season 4 or 5 i believe was the worst. Only three clans were active and alive including, Saunamen, Boonsquad and Elusive/Cute. With boonsquad only playing here and there. Really this isnt THAT bad in comparison to how long its been since then.

27 September 2007, 22:47

81

Gb lump

You're ignoring all the other clans who were playing one match every 2 weeks or so, there's always been loads of them and now there are fook all.

27 September 2007, 23:35

774

Nl Arj | Ant

Well.. pubs are full of clan-potential players.

28 September 2007, 13:13

97

Gb csm

pubs are full of pub players, though as weird as this may sound, this conclusion has been reached through years of research and government funding.

pub players != 'clan potential players'

28 September 2007, 15:07

81

Gb lump

funny how I still picture csm as a pub player :P

28 September 2007, 19:33

1395

De Testosterown

7 teams now!

28 September 2007, 22:11

Noavatar

Sl GibbZ | 9L

rofl lump :D
haha

no arj is right tho... you can find the gems of pubbers and motivate them. Although the longer you leave it the harder it gets.

28 September 2007, 22:21

New Comment
Please log in or register to post comments.