Happy New Year 2009!

Heyho NS Geeks,

if you haven't noticed yet, we reached a new year.
In the name of the whole ensl Stuff we wish you a happy new year!
We hope that your aswell as our wishes will be fullfilled and that our community will grow!

A Happy New Year 2009!

macpersil on 02 January 09 01:14

History | Comments: 28

Comments

By: Mulk ( Ant ) on 02/Jan/09 02:43
inbreeding will cause significant grow
By: dugi on 02/Jan/09 03:03
mentally talking of course
By: Voodo ( Two Team Squad ) on 02/Jan/09 03:43
happy new year
PS GG mp "ensl stuff"
By: bHack ( UK ) on 02/Jan/09 04:17
ty, MISTER OBVIOUS!!!
By: Android ( Snowrollers ) on 02/Jan/09 07:40
I would give anything in the world to have that exciting life, that i had time to post ensl post on new years eve... You should consider killing youreself...no seriously.... lol xD
By: GibbZ ( 9L ) on 02/Jan/09 09:29
Im not a big fan of Mp andy, but that was a little strong :p
By: dugi on 02/Jan/09 14:27
ILL NEVER GET A LIFE. 2BORING4ME
By: ZiGGY on 02/Jan/09 14:41
man android i wish i had the life where i was sad enough to actually give a shit what other people did on new years eve :P
By: Android ( Snowrollers ) on 02/Jan/09 19:02
Zamma is right :( FUCK FUCK FUCK!!! haha :p
No i mean when reading it again now, i see what u mean.. Wasent funny at all, was just silly of me... It was well funny yesterday tough when i was oversleepy and drunk still xD But HANYWAYS im sorry mp.. You know i dont hate you ;)

Ziggy: I still have you muted ;)
By: Cobi on 02/Jan/09 21:22
WE NEED TO CONQUEST CHINA TO GROW UP, THEY GOT NOW COMPUTERS WHICH ARE ABLE TO PLAY HALFLIFE GOGO MP TAKE SOME RUSSIANS AND INVIDE CHINA AND SHOW THEM HOW COOL NS IS!!!!!!!
By: Alpharama on 02/Jan/09 22:12
underage
By: BerglunD ( Snowrollers ) on 02/Jan/09 23:32
wow mp.. seriously..
By: dugi on 03/Jan/09 01:16
I WAS PLAYING NS 31TH AT 23.30 AND I DIDNT STOP TILL 1ST JAN AT 6AM FUCK OFF.
By: SaperioN ( Flatline-Ns ) on 03/Jan/09 03:30
i noticed that my dick enlarged in the new year...
i am as black as doogie now !!!! :F
By: GibbZ ( 9L ) on 03/Jan/09 05:22
hey Andy. One little finn I know got really stoned! Tell him off!
By: vallanhaamu ( Anonym Anti Anti A. ) on 03/Jan/09 16:04
DOOGIIIIIIIIEEEEE NOOOOOO
By: zups ( Ant ) on 03/Jan/09 18:33
tissit
By: phil ( Flatline-Ns ) on 03/Jan/09 18:39
kein Niveau!
HAAHAAAHAAaaHAHAAHA..
By: Android ( Snowrollers ) on 03/Jan/09 21:16
Wtf does "tell him off" mean? ;p
Btw i cant talk really, because i smoked myself under the table new years eve ;) Im "sure" the army guys will understand.... LOL x)
By: atman on 03/Jan/09 22:59
do a fana!
By: Android ( Snowrollers ) on 04/Jan/09 09:21
Do a fana? hahaha "sluta røke på atman" ;)
By: gobot ( Stray Dogs ) on 04/Jan/09 19:17
omg mp in ensl stuff. That will be fun ...
By: Arj ( Ant ) on 05/Jan/09 13:26
<3 mp
By: macpersil ( Team Two ) on 05/Jan/09 14:12
ARJIBOY COME BACK TO NS
By: Arj ( Ant ) on 05/Jan/09 19:43
As terra used to say; nobody ever quits NS :)
By: Android ( Snowrollers ) on 05/Jan/09 20:00
If Arj come back i finnaly got my reason to quit for good ;) Hahaha... No come back man..We need players :p
By: SaperioN ( Flatline-Ns ) on 06/Jan/09 01:45
yeah.. its time to get more activity in this game until NS2 is coming summer 2098.... (coming soon)
By: Talis ( Quaxy ) on 07/Jan/09 22:59
geeeeeeeeeks

New comment

Please log in or register to post comments.
Match Schedule
Saturday, 26 April

Unconfirmed - Div 4A: Diamond Gamers vs. M.A.C.S. (twitch.tv/isegaming)

20:00 CEST

Sunday, 27 April

Div 1: onFire vs. Envy ( )

14:00 CEST

Div 2B: 2hrsLater vs. -/AUS/- (twitch.tv/ren26)

14:00 CEST

Div 3A: »ACV« vs. Neuromancers ( )

19:00 CEST

Div 4A: UKTeamplay vs. M.A.C.S. (twitch.tv/thesingingskulk)

19:30 CEST

Div 2A: Gorge Casting Couch vs. Perfect Peckers (twitch.tv/ren26)

20:00 CEST

Unconfirmed - Div 3A: Frequency vs. TkMaster ( )

20:00 CEST

Div 2B: RadicaL vs. Work In Progress (twitch.tv/LoopyCaster)

21:00 CEST

Unconfirmed - Div 2B - Whipped ./` vs. Table For Six ( )

22:00 CEST

Shoutbox & Match search
[03:02] bHack: fu tom <3
[02:27] lump: so you're still dying a lot and need someone to blame.. ic
[01:59] Iots: this scene is greatly missing your packetlossgracious gameplay, tom
[01:50] lump: Iots yes... have I returned? Which uk isp isn't being eaten by worms??
[01:48] lump: Haha Hi Paskie?!
[20:42] zebroe: join da gather for orgy fun
[17:21] unrendered: swag
[15:30] Paskie: one more for gather

Shoutbox Recent History
Shoutbox Rules

Fetching user info...
Highlights

Latest Matches (More)

  1. 0 - 4 R.I.P. << oF (S4 D1)
  2. 4 - 0 Ant | >> R.I.P. (S4 D1)
  3. 0 - 4 R.I.P. << n^ (S4 D1)
  4. 4 - 0 FRC >> \LFO/ (S4 D4B)
  5. 4 - 0 zzzz >> R.I.P. (S4 D1)
  6. 4 - 0 PFG >> \LFO/ (S4 D4B)
  7. 0 - 4 |SM| << /\/ (S4 D3A)
  8. 4 - 0 *\o/* >> \LFO/ (S4 D4B)

Upcoming matches (More)

  1. Legendary Snails vs Saunamen (S4 DP)
    26/Apr/14 07:00 (1 preds : 0% - 0%)
  2. Titus Gaming vs Goðar (S4 DP)
    26/Apr/14 07:00 (1 preds : 100% - 0%)
  3. TAW ♥ vs 3hrsLater (S4 D3B)
    26/Apr/14 07:00 (2 preds : 50% - 50%)
  4. HBZ vs PowerUP! (S4 D3B)
    26/Apr/14 07:00 (1 preds : 0% - 100%)
  5. Silvermoon vs Neuromancers (S4 D3A)
    26/Apr/14 07:00 (1 preds : 100% - 0%)
Be first to join the Gather!